Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Łódź - Wypożyczalnia
(1)
Pabianice - Wypożyczalnia
(2)
Autor
Bułat Kamil
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Bioetyka
(1)
Blogi
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Kryminologia
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kryminologia / Kamil Bułat [i in.]. - Wydanie 2. - Warszawa : Oficyna Wolters Kluwer Polska, 2010. - 188, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Repetytorium)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łódź - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 314233 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bioetyka dla lekarzy / Jan Hartman. - Stan prawny na 31 października 2008 r. - Warszawa : Oficyna Wolters Kluwer Polska, 2009. - 199, [1] s. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50728 [Informacja] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.
Przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych etapy projektowania bloga firmowego warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych mierniki skuteczności projektu blogowego idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie.
W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pabianice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50222 [Informacja] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej